Hewlett Packard Enterprise затвърждава позициите си на българския пазар

Ираван Хира Hewlett Packard Enterprise - Iravan Hira HPE
Технологичният гигант представи последните тенденции в дигиталната трансформация

По време на среща с медиите, състояла се на 6 март в Сан Стефано Плаза, Ираван Хира, управляващ директор на Hewlett Packard Enterprise управлявано от Селектиум, съвместно с Анна Иванова, мениджър „Продажби и търговски канали“ на компанията и Мария Косанова, мениджър „Технологични услуги“, представиха новостите в света на технологиите и демонстрираха как решенията в областта на Интернет на нещата (IoT), изкуствения интелект (AI), блокчейн и машинното самообучение стоят в основата на цифровата трансформация на индустрии и пазари и променят начина ни на живот.

“Иновациите са заложени в ДНК-то на Hewlett Packard Enterprise (НРЕ)”, каза Ираван Хира. “Един от многото примери за това е HPE Infosight – специално разработено решение за задълбочено учене чрез изкуствен интелект (AI), с помощта на което се елиминира загубата на време и главоболията при управлението и поддръжката на сложни ИТ инфраструктури. Чрез облачно-базиран прогнозен анализ и машинно самообучение, решението успява да предвиди и разреши над 86% от потенциалните проблеми още преди тяхното възникване и евентуалното им пагубно влияние върху бизнеса. С помощта на иновации от този тип, многократно се разширяват възможностите на бизнеса, което се отразява положително и на крайните потребители”, допълни Хира.

Hewlett Packard Enterprise България продължава да предоставя продукти и интелигентни решения за съхранение на данни в защитена хибридна инфраструктура, мобилност и мрежова свързаност от най-висок технологичен клас на своите клиенти от различни индустрии и публичния сектор.

За Hewlett Packard Enterprise, управлявана от Селектиум:

Hewlett Packard Enterprise e глобален технологичен лидер, съсредоточен в разработването на интелигентни решения, чрез които клиентите на компанията могат да събират и анализират големи масиви от данни и да взимат безпроблемно решения по цялата верига – от периферията до облака. HPE дава възможност на своите клиенти да подобрят бизнес резултатите си и да увеличат оперативната си ефективност чрез въвеждане на нови бизнес модели и опит.

За Райт Имидж

Read More

5 ключови идеи за успешни събития

Ако искате събитията ви да са успешни, да са очаквани и да представят марката ви по най-добрия начин, имаме няколко идеи, доказани от практиката.

Създайте правилните очаквания

Организирането на събитие е всеобхватен процес откъм хора, време, процеси, но основното е промотиране на марката по автентичен и подходящ начин. Не е задължително да влагате големи ресурси, още по-малко е необходимо да създавате свръхочаквания, които в един момент да не можете да изпълните – това само ще доведе до повече напрежение и негативни резултати накрая. Вместо това концентрирайте вниманието си върху ангажираността, която се стремите да постигнете и преживяването, с което ще оставите гостите си.

Съставете план

Преди да наблегнете на творческата част и да развихрите въображението си, добре е да си отговорите на няколко основни въпроса:

  • Какво целим с това събитие – кои са акцентите и темите, които да представим в контекста на бранда?
  • Каква е аудиторията – да се съобразим с нейните интереси, нужди и задачи?
  • Каква е бюджетната и времевата рамка – с какви финансови средства разполагаме за реализацията на събитието и в какъв срок?
  • Кои са хората от екипа, които имат отношение и конкретен ангажимент във връзка с организацията?
  • Какви комуникационна стратегия ще изберем, за да промотираме събитието в рамките на зададения ни бюджет?
Концепция

Вече знаете какво искате да постигнете и е време за вдъхновение. Наясно сте с приоритетите на компанията, познавате аудиторията си и имате ресурсната рамка – това са отправните точки върху които да стъпите при създаване на концепцията за събитието. Оригиналността и уникалността ще дойдат на това ниво, когато включите в сценария всичко онова, което ви отличава от конкурентите – ценности, екип, корпоративен дух, постижения, знания, опит и го покажете в действие чрез отделните елементи на събитието. Изберете си тема – нека е ясно на всички (не само на преките организатори) защо именно е тя, включете я в история, разкажете я в каналите си за комуникация, създайте очакване и го подкрепете с подходящо съдържание. Локация, презентации, декорация, храна, забавления, подаръци – всичко може и трябва да бъде част от тази концепция.

Организация

Тук са детайлите, а за съжаление често и ограниченията – липсва на време, не достатъчна ангажираност на екипа (винаги лавираме между няколко спешни задачи и всички изискват вниманието ни), промяна на бюджета, технически пречки и какво ли още не. На моменти е трудно да покажем най-доброто, когато всеки е нарамил по няколко дини под мишница и балансира върху горящо въже. Да, почти като в цирк, а шоуто ще започне всеки момент. Лесно е да се пропуснат детайлите, да се допуснат грешки, а и изненадите не са малко. Но опитът показва, че проблемът често може да се превърне и в решение – въпрос на екипна работа, добра комуникация и творчески подход. Позволете си, насред цялото натрупано напрежение, да намерите време и повод да се забавлявате.

Събитието

Брандът е като бебе – идея, която сте отгледали, променяли, развивали с цената на много отдаденост и безсънни нощи, повод за гордост и показ. Събитието е такъв повод за представяне на марката и със сигурност искате гостите ви да я запомнят. Това е възможно и лесно, когато покажете че сте ангажирани, има личен елемент, внимание към детайла, доверие в екипа и добре подготвен сценарий. Ако добре сте си написали домашното при организацията на събитието, каквото и да се обърка на място, то няма да повлияе негативно, защото екипът ще знае как да импровизира, така че всичко да изглежда като част от добре режисиран спектакъл.

Вместо извод

Дори и в цирка човек рядко може да изиграе толкова много роли наведнъж като организатора на събития – сценарист, анализатор, координатор, аниматор, посредник, дизайнер, касиер, келнер, хамалин и т.н. Нека това не ви отклонява от фокуса на събитието. Формирайте екип от съмишленици, покажете преимуществата на марката, използвайте подходящите средства за комуникация, създайте очаквания и ги надграждайте всеки път, учете се от грешките си и не пропускайте забавната част.

Ако прецените, че нямате ресурси, препоръчително е да се доверите на професионалисти с добри практики. В Right Image имаме опит с много и различен тип събития, които организираме за клиентите си. Вярваме, че ако ангажирате емоционално гостите си с бранда и ги направите част от историята, която им разказвате, ще придадете нов смисъл и отговор на нуждите им. А това ги прави по-склонни да станат посланици и клиенти на марката ви.

Read More

Пролетно презареждане в хотел Даунтаун София

На 18 март в столичния хотел Даунтаун се случи истински празник на Пролетта и живота. В зелено и с много настроение, гостите на събитието се потопиха в една специална вечер, създадена за наслада за сетивата.

Здравословни хапки, свежи коктейли, вълнуващи истории, изящна литература и много подаръци дадоха тон на презареждане на духа и тялото за едно ново начало.

В ролята на вдъхновител на вечерта влезе Кремена Димитрова, комуникационен директор на издателство Colibri, която разказа по женски и с финес историите на пет невероятни жени-икони в модата, киното и живота. Публиката неусетно влезе в живота на Лив Улман, Даян Кийтън, Вивиан Уестуд, Мариела Гемишева и вечната Исабел Алиенде, за да преоткрие в тях жената и майката зад маската на известността и професионалния успех. Това са дами от световна величина, на които нищо женско не е чуждо – съмненията, страховете, грешките, смелостта, нежността, силата да преодоляваш себе си, да се преродиш за Живота отвъд зимата.

И така, свежо и кокетно, Пролетта зареди вечерта под мотото на женствеността. А като допълнение на пролетното настроение, гостите на коктейла си тръгнаха с бутилки вино от хотел Даунтаун, списания Грация и вдъхновяващи книги от Colibri.

Събитието беше организирано от екипа на Райт Имидж

Read More

Фотоизложба под надслов „Любима София“

Фотоизложба

Открита е фотоизложба под надслов „Любима София“ в хотел Даунтаун

Къде София е красива от всеки ъгъл, във всеки сезон и по всяко време на денонощието? Отговорът на този въпрос дадоха на коктейл в ресторанта на столичния хотел Даунтаун, където се откри фотоизложба под надслов „Моята любима София“. Изложбата е продължение на провелия се в края на лятото фотоконкурс за любители на тема „Любимо място в София“. Той е организиран от хотел Даунтаун с подкрепата на Джаzz+, GoGuide и MySofia.

Показани са най-добрите фотографии – наградените четири и първите десет, получили най-висока оценка от публика и жури. Фотоизложбата в ресторанта на хотел Даунтаун вече е отворена за посетители. На нея, те ще могат да видят своя град през различния и личен поглед на участниците във фотоконкурса. Те са запечатали красотата на столицата ни във всеки неин нюанс и сезон.

Фотоконкурсът

В много оспорвана надпревара участваха близо 100 фотографии. Четири от тях бяха наградени от публика и жури – Екатерина Стоянова със снимката „Стара София“, Михаил Кьосев с „Нощна София (НДК)“, Мария Цветанова с „Есенна София (Храм Света София)“ и Петя Петкова с „Какво не виждаме докато Животът минава?“. Конкурсът имаше за цел да привлече снимки, които да покажат най-характерните и впечатляващи места на открито в центъра на София. Най-сниман обект и безспорен символ на столицата е храм-паметника „Св. Александър Невски“. 20 от общо 24-те снимки на църкви в града са на храма. Веднага след него по популярност се нареждат нощните фотографии – 18 на брой, всички централни паркове и градинки – 17 снимки, фонтаните на София с 15 фотографии, Народен театър „Иван Вазов“ – 12 и НДК – 8.

Фотоконкурсът е част от играта „Опознай столицата, за да я обикнеш” на хотел Даунтаун. Всеки участник в #downtownsofiaphoto можеше да качи до три фотографии на страницата на конкурса, за да спечели една от четирите награди: уикенд за двама в “Холидей Клуб Перла Бийч” Приморско, ваучер за хотел и ресторант Даунтаун София, целодневни билети за двама за аквапарк “Акваленд” Приморско и два билета за концерта на японските барабанисти „Ямато“ през ноември в София.

[Източник]

Read More

Фотоконкурс на хотел Даунтаун „Любимо място в София“.

Фотоконкурс Photocontest Hotel Downtown Sofia

Стартира фотоконкурс на хотел Даунтаун „Любимо място в София“. Конкурсът ще бъде с продължителност от 20 юли до 20 август, 2018 г. и се организира по повод новата корпоративна визия и уебсайт на хотел Даунтаун София. С него организаторите предизвикват всички фото-любители да покажат най-красивите и впечатляващи места в центъра на София.

Фотоконкурсът е част от играта „Опознай столицата, за да я обикнеш” на хотел Даунтаун. Всеки участник в #downtownsofiaphoto може да качи до три фотографии на страницата на конкурса. Наградите са: уикенд за двама в “Холидей Клуб Перла Бийч” Приморско, ваучер за хотел и ресторант Даунтаун София, целодневни билети за двама за аквапарк “Акваленд” Приморско и два билета за концерта на японските барабанисти „Ямато“ през ноември в София. Организатор на фотоконкурс  е хотел Даунтаун в партньорство с Джаzz+, GoGuide и MySofia.

Фотоконкурсът има за цел да покаже впечатляващи гледки, места и събития в центъра на София, които представят красотата на столицата ни и отличават облика й пред други български и европейски градове. Всички фотографи-любители, навършили 18 г., които искат да се състезават за наградите, трябва да качат до 20 август включително от една до максимум три снимки на страницата на конкурса, всяка с размер до 2000 пиксела по дългата страна, с кратък коментар за сниманата на открито локация и повода за заснемането й.

За Журито

Жури, съставено от управителя на хотел Даунтаун, опитен фотограф от My Sofia и представител на медийния партньор Go Guide, ще избере носители на първа, втора и трета награда по следните критерии – фотографиите да бъдат пряко обвързани с темата на конкурса, да въздействат емоционално, да са оригинални, позитивни, вдъхновяващи, да изразяват лично отношение, да носят елементи на спонтанност и естественост. Половината от оценката се формира от фотографските качества на предложените снимки.

Най-голямата награда – тази на публиката, ще се присъди на фотографията, която е получила най-много гласове и най-висока оценка на страницата на фотоконкурса. Десетте най-добри снимки според жури и публика ще участват в тематична изложба в хотел Даунтаун.

Read More

Заработи новият уеб сайт на ЕЗОК ЗАД

ЕЗОК ЗАД

На 22ри юни 2018 стартира работа новият уеб-сайт на ЕЗОК ЗАД – „Европейска Застрахователна и Осигурителна Компания“ ЗАД е дружество, лицензирано през 2008 г. като Здравноосигурителен фонд за допълнително доброволно здравно осигуряване. С нормативните промени през 2013г. ЕЗОК ЗАД се прелицензира като застрахователна компания и лиценз по застраховки „Заболяване“.

В уеб-сайта може да намерите полезна информация за компанията, нейната сфера на дейност. Информация за продуктите, които предлага, полезни документи, финансови отчети, лечебни заведения, с които работи и разбира се адрес, контакти и др.

Основните застраховки, които предлага ЕЗОК ЗАД са: Застраховка заболяване, Застраховка Имущество, Застраховка Пътуване в чужбина, Злополука, Застраховка финансови загуби и Карго.

Уеб сайта използва също и новото лого на ЕЗОК ЗАД, разработено от Райт Имидж

Read More

Израелски киберспец идва за IoT Adventure Forum 2018

Киберсигурност Давид Шифман

Киберсигурност: Международната академия за обучение по киберразследвания ще си партнира с ХакерЮ

Израелският киберспец Давид Шифман ще бъде един от водещите лектори на IoT Adventure Forum 2018, който ще се проведе на 15 май в хотел “Новотел София”. Шифман е директор “Киберсигурност” в компанията за обучения ХакерЮ (HackerU). Той ще представи кои са най-разпространените заплахи за сигурността при Интернет на нещата (IoT). Кои умни устройства са най-честа мишена на киберпрестъпниците и какви методи и уязвимости използват хакерите за да проникнат в тях. Шифман ще демонстрира и няколко сценария за реакция при  кибератаки.

По време на форума Международната академия за обучение по киберразследвания ще обяви партньорството си с израелската компания ХакерЮ, благодарение на което академията ще разшири портфолиото си с нови сертифицирани обучения. За първи път в България ще се предлага специализирано обучение “Сигурност на IoT”. Чрез него софтуерните инженери и специалистите по Интернет на нещата ще придобият знания как да разпознават и управляват уязвимости на различни нива – хардуер, софтуер и приложения. Академията ще предлага и специализирани курсове за сигурност при програмиране на Java, .Net, Android и iOS.

IoT Adventure Forum 2018

се организира от Международната академия за обучение по киберразследвания в сътрудничество с Райт Имидж и с подкрепата на партньорите: IDC България, VMWare, HPE, Майкрософт, БАИТ, Аутомотив Клъстър България, фондация „ЛИБРе“, Dev.bg, фонда Eleven Ventures. Медийните партньори са списание „Твоят бизнес“, информационна агенция „БГНЕС“, Bloomberg TV България, Technews.bg, Seenews.com, Kaldata.com и Technology.bg.

IoT Adventure Forum 2018 идва с топ лектори и IoT стратези от Amazon, IOTA, IDC, HackerU, VMWare, Microsoft, HPE, АББ България, Bosch, Unimasters Logistics, Navigato и др. Те ще представят най-актуалните тенденции при Интернет на нещата в различни области. Умен транспорт и градове, разработване на Интернет на нещата, свързана индустрия, Интернет на нещата за потребителите, иновации и технологии и сигурност и защита на личните данни.

До 30 април е отворена и регистрацията за проекти и стартъпи в първия по рода си конкурс IoT Adventure Awards 2018В конкурса могат да участват организации от публичния и частния сектор, които внедряват Интернет на нещата. Компании, които разработват IoT решения за крайни потребители и IoT стартъпи. Те ще мерят сили в пет категории: 

  • Умен град
  • Интернет на нещата за бизнеса
  • Интернет на нещата за потребителите
  • Интернет на нещата стартъп
  • Интернет на нещата за обществото

Победителите ще бъдат обявени по време на официална церемония, която ще се проведе на 15 май като част от IoT Adventure Forum 2018.

Регистрацията за конкурса и за форума се извършва на сайта на IoT Adventure Forum 2018.

За Давид Шифман

Давид Шифман е директор „Киберсигурност“ в ХакерЮ. Той е експерт с дългогодишен опит в областта на информационната сигурност, компютърната криминалистика, Интернет на нещата и информационните операции. През кариерата си е бил Главен експерт по информационна сигурност (CISO) във водещи израелски компании. Добре познат заради задълбочените си познания и умения в областта, Давид Шифман е постоянно търсен и канен от държавни институции и компании. Консултира изграждането на системи за сигурност, демонстрира добри практики и обучава ИТ екипи. Ръководил е обучения по компютърна криминалистика за полицейските части на Израел.

За ХакерЮ

ХакерЮ организира курсове от над 20 години. Компанията е оторизиран обучителен център на технологичните лидери Майкрософт, Амазон, Google, Cisco и др. Нейни клиенти са държавни институции от различни държави, правоохранителни органи, експерти от банковия сектор, от сектор транспорт и др. 

Read More

ЕЗОК ЗАД има лого с нов дизайн

ЕЗОК ЗАД
ЕЗОК – Европейска Застрахователна и Осигурителна Компания ЗАД има ново лого.

То е пресъздава основните стълбове в стратегията на компанията:

  • Е фективност – чрез гъвкав и сериозен екип, набор от над 80 лечебни заведения и партньори, бързина в обслужването
  • З агриженост – с приоритет към сигурността на клиентите
  • О тговорност – отговорни към обещанията към клиентите, доставчици и партньори
  • К оректност – Защото знаем колко важно е доверието!

Логото олицетворявя стилизиран Дом и е вдъхновено от ключовите думи:

Покрив, Планина, Солидност, Възход и Откритост

В допълнение в символа са вплетени буквите Е и З

Новото лого на компанията влиза в сила незабавно и поетапно се включва във всички формуляри, рекламни и комуникационни материали на ЕЗОК ЗАД.

Повече за екипа зад разработването на сайта може да видите тук

Read More

IoT Adventure Awards 2018

IoT adventure awards 2019

THE REGISTRATION FOR THE FIRST IOT COMPETITION IN BULGARIA “IOT ADVENTURE AWARDS 2018” IS NOW OPEN.

IoT Adventure Awards 2018 celebrates and recognizes the most innovative solutions and startups. The competition is part of IoT Adventure Forum 2018 and will award the most impactful projects in five categories.

The IoT Adventure Awards are eligible for organisations, implementing IoT projects, companies, developing innovative IoT solutions for consumers and startups working in the field of IoT and developing IoT solutions.

Five categories for the Iot Adventure Awards:

  • Smart City. This category focuses on innovative projects, implemented in cities and municipalities all around the country. It aims to improve citizen’s life through the use of technology. The evaluators will look for a demonstration of the benefits to the citizens as a result of the project implementation. E.g. technologically advanced public transportation projects, smart streetlights or improvements to the power grid.
  • IoT for Business. This category focuses on successful implementations of IoT solutions and projects in industry. The evaluators will look for a demonstration of the benefits of the implementations and improved business indicators.
  • Consumer IoT. This category focuses on revolutionizing products and solutions, developed for the end users. E.g. smart home devices, gadgets, wearables, etc.
  • IoT Startup. This category recognizes the most innovative start-up. The evaluators will look also for a market strategy, developed by the start-up.
  • IoT for Society. A special prize that recognizes the most impactful IoT project with significant contribution to the society

Submissions will stay open until 18:00 of April 20, 2018. The applicants could register their projects/solutions/startups here. An Advisory Board consisting of IoT influencers and prominent experts will evaluate the applications. Winners will be announced at the Award Ceremony of the IoT Adventure Forum 2018.

IoT Adventure Forum 2018 brings together early adopters, seasoned traditional businesses, start-ups, explorers, developers and IoT strategists eager to discover the potential of the connected world and exchange best practices and knowledge. You can find more about the organizers here

Read More